Wednesday 15 November 2017

Alternativer Trading Grunnleggende ( 3 Retters Bundle )


Online Traders039 Forum Uke av 22017: Lloyd B. Does. zyzzyva57 svarte 25. februar 2017 klokka 07:09 Ganske mye en kjedelig uke: Trump er årsaken til alt vondt, bortsett fra her ute i Fly Over country og bastions of Wall Street hvor Titans of The Gnarly Invisible Hand of Capitalism gjør deres gjerninger. Som en Trumpster, liker jeg å være. Ukentlig lagerutfordring. Thierry Martin svarte 24. februar 2017 kl. 21:55 februar 2017. Månedlig handel. Thierry Martin svarte 24. februar 2017 kl. 21:52 DollarChamp svarte 24. februar 2017 klokken 12:48. Stor video viser igjen megaen potensial her ErnestG postet 7 desember 2016 2017 representerer en historisk. Desember 2016 Månedlig Trading. G12863 postet 27 desember 2016 2017 representerer en historisk. January 2017 Månedlig Trading. Newbie spørsmål - farger for. jpixels postet 9 desember, 2016 Banking On Profit - Tim Melvin Marketfy publisert 28. juni 2014 420 Investor - Kapital på CannabisMarketfy postet 28. juni 2014 Utx Foundation Course (FFC) udemy postet 28 juni 2014 9 grunner hvorfor du bør handle ETF opsjoner 4.6666698455811 5. 3 stemmer Opprett inntekt med opsjon SpreadsOptions Trading Grunnleggende (3-Course Bundle) Alternativer Trading Course Reviews (Eventuelle revisjonerNy revisjonsoppdateringer er fra datoen ovenfor) Jeg trodde jeg ville skrive en kontinuerlig gjennomgang som jeg prøver (eller evaluerer) noen av de populære alternativene kurs og programmer th på er tilgjengelig. Jeg kommenterer bare de som jeg har kjøpt eller i det minste tilbrakte tidevaluering. Det er mange, mange andre Options Trading-programmer på markedet, men når du gjør noen undersøkelser, er disse de som jeg så nevnt på flere steder. Det er viktig å alltid lære når man prøver å lykkes på aksjemarkedet, spesielt med opsjoner. Mange nye investorer vil prøve å lese noen bøker som prøver å lære alternativer og sprette rundt til ulike handelsfora som prøver forskjellige valgstrategier og taktikker, men det kan være en kostbar måte å utdanne deg selv på. Hvis du finner et solidt og godt opplært kurs som gir kontinuerlig opplæring og støtte, bør du kunne få mye mer avkastning i løpet av investeringslivet enn de opprinnelige kostnadene til et treningsprodukt. Vær også oppmerksom på at når du starter det, er det mange flotte gratis informasjoner i utdanningsdelen av mange av de mest populære opsjonsmeglingene, for eksempel artikler og kvalitetswebinars, men det kan være vanskelig å sette alt sammen i en definert handel plan. De beste opsjonsopplæringsprogrammene gir en omfattende og progressiv opplæring fra nybegynner til avansert, fortsatt støtte, og kanskje et fellesskap av medmennesker. Dette innlegget ern8217t for å fokusere på gjennomgang av eventuelle opsjonshandler for nyhetsbrev eller aksjeplukkingstjenester fordi det er bedre å lære et system og kunne implementere det på egenhånd enn å følge noen nyhetsbrev som bare spytter ut handelsplukkene. Målet ditt med å investere i et treningsprogram er å lære og gi deg kunnskapen om å kunne investertrade på egenhånd og ikke være avhengig av noen kontinuerlig service. Før jeg vurderer opsjonshandelsprogrammene nedenfor, bør jeg også nevne at det også er mange seminarer og destinasjonshendelser som gir dybdealternativer, men de er vanligvis ganske dyre og gir deg vanligvis ikke løpende supportoppdateringer som du kan få med online trening programmer. Nedenfor er noen av de populære opsjonskursene (oppført i ingen bestemt rekkefølge): Dan Sheridan er allment kjent i opsjonsverdenen som han trener for CBOE med webinarer og seminarer over hele landet. Han var en profesjonell opsjonshandler i 20 år og vet omtrent alt du kan forestille deg om handel med opsjoner. Det er mange gratis webinars på internett som Dan har gjort som du kan se og få en god forståelse av sin handelsstil og læringsfilosofi. Han lærer mye om riktig handelsklassisering, styring av en opsjonsportefølje, hvordan man tilpasser ulike opsjonshandelstrategier, og mye mer. Han er mer orientert rundt opsjonsinntektsstrategier i stedet for retningsbestemt handelsspill. Hans treningsprogram er omfattende og koster 6500 for tilgang til treningen hans (hundrevis av timer) og coaching. Hvis du er seriøs om hvordan du handler alternativer som en profesjonell, er dette et anstendig valg, men det kan være komplisert å replikere. Det er ikke billig, så hvis du vil se kurset jeg liker for å lære Iron kondorer at det er enklere å implementere og mye billigere enn Sheridan, så se min anmeldelse av 8220Hvordan gjør jeg 1000 per uke Trading Options8221 kurs. Jeg kom over dette kurset fordi det var så høyt rangert. Det er et veldig omfattende kurs for læringsalternativer, og instruktøren gjør en veldig god jobb som forklarer alt med mange eksempler. Den er vert på Udemy, slik at den støttes av en full 30-dagers pengene tilbake-garanti og gir fullstendige kundeanmeldelser fra personer som har tatt kurset (som er unikt i denne bransjen). Det er svært detaljert og vil gi den viktige kunnskapen til alle som er interessert i å lære å handle. Kostnaden for dette kurset vil lignes på å kjøpe et par bøker om opsjonshandel, men dette kurset vil lære deg mer praktisk anvendelse og virkelige eksempler enn hva du finner i alternativet å investere bøker. Samlet sett, hvis du ønsker å lære opsjonshandel og ønsker et solid fundament, så ta en titt på dette kurset. Klikk her for å lese produktsiden som gir mye detaljert informasjon om kurset og mange ekte brukeranmeldelser. Et enkelt, men utmerket kurs som viser hvordan man effektivt kan selge Iron Condors for konsistent fortjeneste. Det er mye teori om Iron Condors, og de fleste forteller aldri hvordan du effektivt kan justere en Iron Condor, så dette kurset er et av de beste jeg har sett på å gi et effektivt system for handel med jernkondensorer. Verdien er at læreren har handlet Jernkondensorer konsekvent i 15 år og raffinert hvordan man fortjener konsistent med denne strategien mens man håndterer risiko. (Det er verdt å betale for denne kunnskapen enn utgiftsårene å finne ut av dette med prøve og feil) Jeg skrev en anmeldelse post om kurset som gir mer forklaring, men jeg liker virkelig dette kurset som det bare holder det enkelt. Du kan bruke Iron Condors som en kjernestrategi i kontoen din for å generere inntekter. Dette er også en god strategi hvis du ikke har tid på dagen for å se på markedene, eller hvis du har en liten konto som jernkondorer bruker liten margin. Samlet er det en ganske billig kurs med utmerket støtte fra læreren og en 30-dagers pengene tilbake-garanti. OPPDATERING 8211 Forfatteren av kurset ovenfor har et annet kjempefint system for å skrive. Kurset er også på Udemy og veldig billig. Han hadde 100 vinnersats på hans plukker for hele fjor etter dette systemet, noe som er ganske utrolig (Min kreves ansvarsfraskrivelse - jeg gjør ingen påstand om at du vil oppnå 100 vinnersats eller garantere noen avkastning). Her er link til kurs. Side notat 8211 Det er en tjeneste for dette kurset hvor han gir sine handler etter hva som er undervist i dette kurset, men det behøvde ikke å lykkes med dette kurset. Alternativer MD er et opsjonstrening opprettet av Doc Severson of Trading Concepts INC. Det er orientert rundt å gi en trinnvis trening for handelsalternativer for å leve. Det handler mer om opsjonsinntekter. Jeg vil være ærlig og fortelle deg at jeg har gått gjennom dette kurset unntatt noen av opplæringen som jeg har fokusert på å lære Futures. Jeg gikk gjennom en av sine andre produkter om Futures kalt E-mini Suksess Formel 8211 Se min anmeldelse) som jeg syntes var godt utført og grundig. Igjen virker produktene deres svært godt organisert i en trinnvis trening, løpende støtte, og en tilfredsstillelse garanterer. Alternativer MD isn8217t er alltid åpen, så du kan klikke på linken her for mer informasjon eller for å komme på venteliste hvis den er nå tilgjengelig for salg. De ser ut til å tilby noen gratis introduksjonsvideoer når de starter produktet, slik at du i det minste har tid til å vurdere om programmet passer for deg og lære av god informasjon for avgift. Enklere valg enklere alternativer drives av kjente handelsmann john carter. Jeg kom over ham en stund tilbake da han ga litt trening for å bruke sine TradeTheMarkets-indikatorer som er en del av ThinkOrSwim-kartleggingsplattformen, og han handlet mange futures og alternativer med dem med hell. (De er nyttige indikatorer for bruk hvis du har ThinkOrSwim som megler). Han har litt anstendig trening på SimplerOptions og gjør mange ukentlige alternativer. Jeg liker hvordan han viser sine virkelige handler i sin virkelige konto og gir perspektiv på ulike handelsstiler (kortsiktige og langsiktige). Det er en nattlig gratis video han sender ut på e-post at du i det minste ser noen eksempler på hans virkelige handler i hans virkelige kontoer. Han synes å være overgang til mindre intradag handel og han bruker de gratis indikatorene jeg nevnte ovenfor som er tilgjengelige gratis på ThinkOrSwim. Han gjør en ganske god jobb for å forenkle hvordan han handler. Min eneste klage er at det kan være vanskelig å replikere sin handelsstil som han ser ut til å bruke mange innganger (forskjellige tidsrammer, indekser, diagramoppsett) når han analyserer markedet og bestemmer hvilke opsjonsstrategier som skal implementeres. Hvis du begynner å se hans daglige videoer, vil du se at hans diagrammer, indikatorer, tidsrammer kan variere mye. Totalt kjøpte I8217ve et valgkurs fra John Carter og var fornøyd med det, og han er en flott lærer. Han har noen unike handelsoppsett som er forståelige, men min eneste klage (som jeg nevnte ovenfor) er at det kan være vanskelig å følge stilen sin, og jeg tror mange mennesker vil ende opp med å hoppe rundt til for mange handelsstrategier og indikatorer. 2017 Oppdatering på SimplerOptions 8211 Jeg kjøpte en John8217s kurs i 2016 med en ny indikator han tilbød og 3days live trading. Jeg var ikke imponert over det, og jeg fant ikke indikatoren som var nyttig. Enklere alternativer ser ut til å komme opp med mange proprietære indikatorer nå og flere klasser, slik at det kan være lett å bli fanget opp i alle treningene de tilbyr, og egentlig ikke gjør noen fremskritt. For eksempel, hver par måneder synes de å ha noen 8220amazing nye indicator8221 til salgs som er en 8220must have8221 slik at du ender opp med å ha alle disse indikatorene og gjøre det mer komplisert. Generelt har de god trening, men don8217t har egentlig en bestemt 8220system8221 eller trinn for å følge, så det kan være vanskelig for en nybegynner å ikke bli overveldet. TIPS 8211 8220Squeeze indicator8221 fra John Carter er en gratis indikator hvis du har ThinkorSwim-konto, og det er en nyttig indikator hvis du bruker den med et solidt diagrammønster og Fibonacci pullbacks. (Bare google hvordan du bruker John Carter squeeze indikator for å lære å lese det). Alternativer Universitet 2142014 Jeg tror de stengte eller solgte til noen andre som de opprinnelige gutta aren8217t der lenger på deres hjemmeside. Det ser ikke ut til det samme kvalitetsnivået som det pleide å være gammelt omtale: Alternativer Universitetet drives av profesjonelle handelsfolk som har jobbet som gulvhandlere og vises på CNBC. De tilbyr et bredt spekter av trening produkter og tjenester og det høy kvalitet. Du kan se gjennom sine produkter, og de tilbyr litt gratis opplæring når du registrerer deg gratis. I8217m på e-postlisten deres, og noen ganger åpner de sine tjenester gratis i et par dager og gir noen gode gratis realtidseksempler. Deres produkttilbud synes å endres noen ganger, og jeg har sett på dem nylig. Jeg kom over Options Animal i 2010 etter å ha sett et webinar med konsernsjef Greg Jensen i utdanningsdelen av en populær opsjonsmegling. Han gjorde en god jobb på webinaret som diskuterte en bestemt type opsjonsstrategi, og jeg bestemte meg for å se på deres hjemmeside. Det eneste jeg fant om det på nettet, var en del referanse til et tidligere opsjonsopplæringsselskap kalt 8220Spread Trade Systems8221 som Options Animal Founders hadde et partnerskap i. Fra det jeg leste det tidligere partnerskapet, slutte didn8217t godt og var årsaken til starten med Options Dyr. Jeg fant ikke mye for uavhengige vurderinger av Alternativer Dyr trening, og jeg lyttet til noen av deres nettsider de gir for å forklare deres treningsmetoder. Det eneste negative jeg har for det er salgstrakten de setter deg igjennom, og krever at du snakker med en salgskonsulent om produktene som tilbys. Personlig følte jeg at hele salgsintervjuet tok meg av. De sendte meg opplæringsmateriell som forklarer opsjonshandelsstrategiene de lærer, og jeg antar at de har et unikt spinn på hvordan de skal velge sine valg. Du kan gjennomgå deres blogginnlegg for å se at de er fokusert på risiko og lærer om å justere stillinger som er nøkkelen til opsjonsinntekter (de liker å bruke en aktiv opsjonskraftsstrategi) Jeg så ikke mye på vurderinger da jeg så på høsten 2010 på produktene sine men kurset varierer fra 1500 til 10 000 (Hovedopplæringen var 8 000 da jeg så på det i 2010 uten noen av coaching) som ligner på andre produkter i bransjen. De synes å være greit, men jeg ville se nærmere på det etter min personlige opplevelse. (I vurderingen av dette snakket jeg med Options Animal i høst 2010, så kanskje deres salgsprosess har endret seg siden da, eller jeg hadde bare en unik opplevelse.) Jeffrey Ziegler 12152014 Han lukkede sine produkter. Jeg ble henvist til Jeffrey Ziegler i 2010, og han gjør en god jobb med å legge ut grunnleggende for kredittspreadhandel. Han er en detaljhandel og ikke en tidligere wallstreet-aktør, så han legger ut ting godt for noen helt nye for å spre handel og hvordan man skal nærme seg det. Hans første Spread Trading-produkt var fra 2007-08 og dreide seg om kredittspread med månedlige opsjoner. Hans Credit Spread Course nevnt ovenfor ble revidert i slutten av 2012 og er nå kalt 8221 Credit Spread Trading Made Simple (CSTMS 3.08243 og oppdateres med god informasjon og en systematisk plan for trading kredittspread (spesielt ukentlige opsjoner). Hvis du bruker denne informasjonen I dette kurset bør du gjøre det bra med kreditspreder siden du kan følge et system. Hvis du er helt ny på alternativer og handler dette, finner du informasjonen godt lagt ut og ingen fluff. Hvis du har erfaring med alternativer, så er det tekniske oppsettet for trading weeklies er nyttig. Du får tilgang til hele treningsinnholdet ved påmelding og kan gjennomgå sine tidligere markedsanalysevideoer for hvordan han vurderer markedet. Opplæringen handler om bjørnekreditspread og bull setter kredittspreads. inn i noen kartlesemønstre og grunnleggende oppsett. For noen helt nye til alternativer er det bra og vil holde deg fokusert bare på kredittspreads som en opsjon kan investor kan gjøre på heltid lever med. Jeg tror han gjør en god jobb som gir skritt for å følge og et system som holder seg til med kredittspreads. Hvis du bestemmer deg for å forgrene seg til andre opsjonshandelstrategier, kan du flytte inn på andre høyere endte omfattende opsjonshandelskurs på markedet etter å ha gått gjennom kurset. Ukentlige Valg Windfall 122014 NOTE 8211 Jeg så WOW har blitt oppdatert siden jeg tok versjon 1 av dette kurset, så det kan være annerledes nå det jeg opplevde. 4202015 Note 8211 En leser ved navn 8220Glenn8221 ga meg følgende kommentar om en oppdatering til Ukentlige Valg Windfall som jeg trodde skulle bli inkludert her (jeg har sett på programmet siden min opprinnelige anmeldelse: Fra Glenn-8220Preston James tilbyr nå et 97mth alternativ hvor din gitt tilgang til all sin trading kursinformasjon og handel varsler, samt ha tilgang til en ukentlig webinar med Preston James selv hver fredag. Jeg ble fortalt at du kan avbryte når som helst.8221 Min opprinnelige gjennomgang: Jeg snublet snublet på dette kurset da jeg først kom inn på å lære mer om ukentlige alternativer. Preston James er skaperen av Weekly Options Windfall, og han er en vellykket, uavhengig opsjonshandler. Han har mange tidligere opsjonsopplæringskurser, og jeg kunne ikke finne noen vurdering på Ukentlige alternativer Windfall, så jeg kjøpte den for tilbudsprisen 800. Jeg var ganske skuffet over kvaliteten på informasjonen, og noen av rådene om utløpsdagens pinning handler var enkel måte å miste mye penger. Jeg antar at mitt problem er at kurset markedsføres mot nybegynnere og førstegangsmodellhandlere med urealistiske forventninger. Også støtten manglet. Det var mye innhold, så kanskje innholdet har forbedret siden jeg hadde kjøpt det (forhåpentligvis). (Jeg snakket kort om dette kurset i et tidligere innlegg som jeg skrev om ukentlige alternativer) Trading Pro System 3182016 Det ser ut til at dette kurset ikke lenger er til salgs Hvis du vil ha et kurs for å lære seg muligheter, må du vurdere det jeg nevnte ovenfor (Du har 30day pengene tilbake garanti for å prøve det og det er billig) Hvis du leter etter, har jeg skrevet om Trading Pro System på dette nettstedet tidligere (i 2010) da kurset virkelig bidro til å forklare noen opsjonshandelskonsepter som jeg ikke forstod når jeg kom inn i alternativer. For 200-prisen fant jeg det å være ganske utmerket og detaljert. It8217 er noen år gammel og dekker mye innhold i ett kurs, men det hjalp meg mye når jeg begynte. Alternativet trading stilen lært i dette kurset er mer i tråd med hva Dan Sheridan lærer (se ovenfor i dette dette innlegget) med hvordan du administrerer posisjonene dine ved å bruke alternativene grekerne. Hvis det kan være litt mer avansert for nye alternativer som investorer prøver å handle med grekerne, men jeg fortsatt liker mengden informasjon som blir undervist i dette videokurset, og de vanskelige alternativene i bevegelsen. Jeg tror dette produktet er mye for informasjonen som tilbys (sammenlignet med de fleste opsjonsopplæring på markedet). Du kan referere til tidligere innlegg jeg skrev om det Post 1 amp Post 2. ETF Tipping Point Jeg nevner bare dette fordi jeg så begynte nevnt noen steder nylig. Jeg prøvde ikke dette produktet, men siden jeg hadde det vanskelig å finne noen vurdering på det, trodde jeg at jeg ville dele det jeg fant. De tilbyr et markedshandelssystem basert på kortsiktige signaler for handelsspesifikke ETF8217s som viser ganske imponerende resultater. Fra det jeg fant ut, synes de å basere sine signaler på en proprietær versjon av balansevolum som måler intradag akkumuleringsdistribusjon av de ulike bestanddelene av ETF8217ene de følger. Det er som en modifisert versjon av OBV (On-Balance Volume) indikatoren som har eksistert i flere tiår. Det finnes en gratis indikator på noen plattformer (ThinkOrSwim har det) kalt Trade Volume Index som måler akkumuleringsdistribusjon med intradag-tikk som er mer nøyaktig enn On Balance Volume for detaljerte akkumulasjonsdistribusjonsutviklinger, men jeg har ikke spilt med det nok. Jeg didn8217t kjøpe produktet eller bruke mye mer tid på det, bare dele det jeg fant. Hvis noen har prøvd det eller brukt handelsvolumindeksindikatoren, vil jeg gjerne høre tilbakemelding nedenfor. Quantum Trading Pay Day aksjer TW 90 Et opsjonshandelskurs som fremmer visning for å fordoble kontoen din i en 90-dagers periode. Jeg gjorde litt forskning på det og bestemte meg for ikke å kjøpe den. Du kan lese min anmeldelse om dette programmet hvis interessert. Jeg mottok mange kommentarer til den anmeldelsen fra studenter etter å ha lagt inn anmeldelsen. Til slutt snakket jeg bare på en håndfull av de populære alternativene. Det er definitivt mange flere alternativer trading kurs og programmer stadig kommer til markedet, så jeg kan bare dele det jeg har sett på eller prøvd. Du kan enten prøve å finne ut alternativer på egenhånd eller kjøpe litt trening. Det er mange typer opsjonstrening, så det kan være litt overveldende å prøve å finne ut hvem du skal lytte til. Jeg er sikker på at det er noen gode lærere eller kurs som jeg har savnet, så vær så snill å gi en kommentar til noe du anbefaler som jeg vil gjerne høre litt tilbakemelding. PS 8211 For Stock Trading kurs, jeg virkelig liker denne (se min anmeldelse) Jeg personlig gikk gjennom det og betalt for det. Fullstendig opplysning: Jeg mottar potensiell henvisningskommisjon på noen av produktene nevnt her hvis du kjøper gjennom min link, men denne kompensasjonen påvirker ikke min anmeldelse. Ovennevnte meninger er mine ærlige erfaringer og observasjoner av disse programmene, og jeg blir aldri betalt for å skrive vurderinger. Beslektede innlegg Brian-KineticTrader 3. desember 2013 Svar Hei Steven, kurset er stengt akkurat nå, så kanskje de endret linken til deres ventende side. Jeg oppdaterte lenken for å gå til deres hjemmeside. Jeg har også nettopp oppdatert lenken til John Carter8217s Simpler Options, som har et gratis webinar i kveld for å lære noen gratis opsjonsteknikker og også å gi informasjon om et live kurs som jeg nettopp kjøpte for å handle et system for ETF-alternativer retningsbestemt. (du finner linken til webinar i kveld på deres homespage. Mark t 11 januar 2014 Svar Lurer du på om du har hørt om Michael Schulman8217s ukentlige opsjonsinntektskurs. Er det for ekte, hva er fangsten De vil bare ha 7.95. Merk t Brian-KineticTrader 13 januar 2014 Svar Hei Mark, beklager det forsinkede svaret. Jeg har aldri hørt om Michael Schulmans ukentlige alternativer og gjorde et raskt google-søk etter det. Det syntes at systemet var basert på å selge ut pengeropsamlingene for å samle inn premie (også omtale av salg av dekk). Hovedproblemet med å selge ukentlige opsjoner kredittspread er at du må være ganske god eller i det minste konsekvent ved å kjenne lagerretning fordi risikoen for å belønne ved å selge ut av pengekreditten sprer seg ukentlig er vanligvis høyere siden du don8217t får mye tidspremie og derfor er vanligvis nødt til å selge nærmere pengene. Jeg antar du kan prøve tjenesten, men didn8217t virker noe nytt eller imponerende. Jeg vil foreslå å ta en titt på John Carters simpleroptions (du kan få gratis daglige e-postmeldinger for å få en ide om stilen hans) som har betalt opplæringskurs og abonnementstjenester82.Og Jeffrey Zeiglers Credit Spread Trading Course er bra for å selge ukentlige kreditt-spreads. Jeg ville aldri melde meg på en tjeneste som blindt velger lager for deg, så sørg for at du blir lært et system eller en metode som du kan bruke på egen hånd. Barry 15. januar 2014 Svar Hei, takk for over vurderinger, du reddet meg en pakke, Preston James. Hva synes du om Marc Nicolas - Takk Barry Brian-KineticTrader 29. januar 2014 Svar Hei Barry, jeg skjønte ikke mye det var imponerende på det Marc Nicolas-nettstedet og jeg don8217t bryr meg om de 8220systems8221 som angivelig gir deg kjøp og salg av signaler. Jeg vil heller lære tidstestede handelsmetoder med teknisk analyse som isn8217t basert på noen 8220secret8221 formel, og innse at det vil ta litt innsats og tid å lære å handle. Jeg liker noen som John Carter (simpleroptions) i stedet. jefeeling 26 april 2014 Svar I8217m overrasket over at du ikke nevner noen av de beste OPTIONS-kursene ved: A. J. BROWN tradingtrainer HARI SWAMINATHAN alternativtiger GUY COHEN optioneasy JASON NQ mastersupport DOC SEVERSON8217s nettsted er tradingconceptsinc (det er sammen med en annen forhandler, TODD MITCHELL) Brian-KineticTrader 30. april 2014 Svar Hei jefeeling, Takk for innspillet. Som nevnt diskuterte jeg bare kurs jeg tok en titt på eller kjøpte og noen jeg ikke nevnte at jeg trodde var veldig dårlig. I8217ll ser gjennom noen av kursene du refererte som jeg har hørt om noen av dem. Mange av alternativene kursene alle lære de samme konseptene, og mange av dem bare kaster dusinvis av opsjonshandel strategier på deg og forventer at du skal kunne bruke alle disse metodene. Også det må jeg en 1000 kurs undervisning kreditt spredning handel, men kurs, men svært få gir deg en systemisert måte å velge handel og gir en lett å følge handelsplanen. Treningen jeg liker best og føler har den høyeste suksessfrekvensen er de som holder det enkelt og lar deg følge et definert system eller en plan uten å hoppe rundt til mange strategier som forårsaker analyseforlamning. Suresh 13 mai 2014 Svar Hei, jeg er en nybegynner i handel, har port8217t blitt handlet så langt. Basert på anmeldelsen gikk jeg gjennom noen av nettsteder som alternativer for dyr og handelssystemer. Mellom de to som man vil ha en trinnvis tilnærming på læringsalternativer fra nybegynner til avanserte konsepter. Takk Suresh Brian-KineticTrader 13 mai 2014 Svar hei Suresh, Hvis du vil ha en mer detaljert på type trening, kan noe som Options Animal være en bedre passform for deg. Trading Pro Systems lærer mye informasjon, men du er alene for å bruke den. Det er viktig å forstå at enkelte opsjonsstrategier egentlig bare fungerer bra i visse markeder som høy volatilitetsstrategier og strategier med lav volatilitet. Jeg har vært gjennom Alternativdyrkurset, men sørg for at et kurs lærer deg hvordan du faktisk bruker strategiene og gir deg en handelsplan og hvordan du leser et diagram. Jeg tror også at John Carter har god måte å forenkle handel og alternativer (jeg tror han har en kommende opsjonskurs for små kontoer) Maggie 8. juli 2014 Svar Dette er veldig informativ og nyttig 8211 takk Har du hørt om eller anmeldt Option Advantage med Andrew Crowder Editor 25 februar 2015 Hei Doug. Jeg fikk ikke en sjanse til å prøve Options Options-tjenesten, men jeg så på en youtube video med Andrew og hans advicemethods (Kreditt sprer seg med sannsynlighet i din favør - Han nevnte at han mest gjør det meste kredittspread og noen retningsvirksomhet for shoter sikt 5-7days ) som han ga i videoen er solid så det virker som det er sannsynligvis en god tjeneste. Hvis du prøver tjenesten, gi meg beskjed om hvordan det fungerer for deg. 8211 Brian Mark 6 august 2014 Svar Jeg har et problem med SimplerOptions. Jeg har nylig tatt et kurs fra dem og funnet en handel satt opp presentasjon for å være unøyaktig de presenterte en skjerm og diagram som handling signaler som begge kjørte etter at handlingen var over. Carter uttalte under sendingen at skjermen hadde blitt kjørt i AM da faktisk prisen bare ble nådd på slutten. Jeg har gjentatte ganger spurt dem om det, og en mann ved navn Henry Gambell ser ut til å være dum med meg. Dette har foregått nå i nær 2 uker. Råd Har jeg blitt scammed Jeg vil tro på Carter, men deres oppførsel antyder en annen handling. Brian-KineticTrader 27. august 2014 Svar Hei Mark, virkelig beklager forsinket svar. Som svar på din kommentar8230 synes de veldig ærlig fremover på SimplerOptions, og John viser uendelige virkelige handler i hans handelsregnskap av virkelige handler (inkludert i hans gratis handelsvideoer hver kveld), så det høres ut som om du kanskje har en blanding der. Ting som jeg har sett John lærer fungerer bra, men hvis jeg er misfornøyd, vil jeg be om refusjon. Håper det hjelper, Brian

No comments:

Post a Comment